Kim jesteśmy?
Wydawnictwo branży drzewnej i meblarskiej rozpoczęło swoją działalność w 1999 roku od wydania tytułu „Meble, Materiały i Akcesoria”, które w krótkim czasie zyskało przychylność czytelników i stało się bardzo poważane wśród reklamodawców i doceniane, stając się tym samym liderem wśród czasopism branży meblarskiej. dzięki wypracowanej strategii i metodzie kolportażu, dbałości o fachowość w tekstach.
Mamy jasno określoną grupę docelową i nie jesteśmy pismem dla wszystkich. Naszą grupą docelową są producenci mebli, usługowe zakłady stolarskie i hurtownie materiałów i akcesoriów meblowych. Jeżeli ten target jest dla Was ważny to dołączcie do naszego grona zadowolonych klientów.
O nas
Nie określamy się liderem wydawnictw przemysłu meblowego, ale..
• Od 20 lat działamy w branży meblarskiej.
• Prezentujemy najwięcej nowości spośród wszystkich wydawnictw branżowych.
• Jako pierwsi w branży zastosowaliśmy bezpłatną wysyłkę całego nakładu bezpośrednio do przedsiębiorstw.
• Jako jedyni wydajemy anglo i niemieckojęzyczne czasopismo promujące polskie firmy na rynku zachodnim.
• Jesteśmy wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla branży meblarskiej.
• Jako pierwsi wydawaliśmy portal branży meblarskiej i drzewnej, charakteryzujący się bardzo fachowością zawartych w nim treści.
• Jako pierwsi w naszej branży wprowadziliśmy elektroniczne wydania naszych czasopism.
• Jako pierwsi wprowadziliśmy wydania interaktywne dla użytkowników IOS i Android.
Co jeszcze…
W kolejnych latach wprowadzaliśmy nowe tytuły takie jak: “Maszyny w przemyśle drzewnym”, “Tapicer pismo producentów”, “ Kuchnia materiały i technologie”. Nasze wydawnictwo nie tylko jest liderem wśród fachowych pism meblowych, ale idąc z postępem technologicznym jesteśmy zawsze przed konkurencją. Wprowadziliśmy elektroniczne wydania naszych czasopism oraz portal dla szeroko pojętej branży drzewnej. Cały czas monitorujemy nowości technologiczne i w miarę możliwości wprowadzamy je do naszego wydawnictwa. Ostatnią nowością są pisma w wersji interaktywnej wydawane po to aby dać naszym partnerom szerszą i nowocześniejszą formę promocji swoich firm i produktów, a czytelnikom szerszy dostęp do informacji atrakcyjność czasopisma dzięki interaktywności w artykułach.